•  
  •  

Kwaliteit & creativiteit

 

Onze Vaardigheden

Creatief

  • Webdesign & ontwikkeling
  • Email & viral marketing
  • Concept ontwikkeling

Development

  • Content management systems
  • Search engine optimization
  • Advanced CSS
  • Javascript, Actionscript, PHP
  • MySQL databases
  • E-commerce oplossingen

Consulting

  • "Green" marketing assistentie
  • Merk analyse & advies
  • Beveiliging gerelateerde oplossingen
  • Toegankelijkheid analyse en testen
 

Wij vinden dat alle informatie -los van de inhoud- zou moeten worden gepresenteerd op een duidelijke elegante en benaderbare wijze. Om dat doel te bereiken hanteren wij de onderstaande principes in elk project dat wij opleveren.

  • User-centric Design
    Elk aspect van een project, van lay-out tot copywriting, zal moeten worden geproduceerd met de eindgebruiker in gedachten. Door informatie duidelijk en begrijpbaar te maken, zullen gebruikers de informatie snel vinden en hieruit beslissingen kunnen noemen.
  • Volgens de Standaards
    Om uw publiek te kunnen bereiken, moet u er verzekerd van zijn dat deze de best mogelijke beleving hebben. Door ons te houden aan industrie-standaarden en regelgevingen (web standaarden) weten we zeker dat alle informatie op exact dezelfde wijze wordt gepresenteerd onafhankelijk van computer, browser of platform.
  • Toegankelijkheid
    Volgens de World Health Organization hebben wereldwijd 600 miljoen menseneen bepaalde handicap. Terwijl technologie stap voor stap meer toegankelijker wordt voor deze mensen, komen er ook meer technieken beschikbaar om web-pagina's nog beter toegankelijker te maken. Door het implementeren van industrie-standaarden op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid, verzekeren wij ons ervan dat ons werk voor iedereen voldoende toegankelijk is.

 

Marketing & Consulting

De afgelopen jaren is er een duidelijke trend waarneembaar om bedrijven te pushen meer transparant en GROEN te worden. Een groeiend aantal gebruikers verwacht inmiddels dat dergelijke informatie beschikbaar is voor elk bedrijf, en een groeiend aantal klanten besluit aan de hand hiervan of het koopt bij een bedrijf. Dit heeft inmiddels geleid tot een meer en meer Green washing — een claim milieu en sociaal verantwoordelijk bezig te zijn, zonder enig fysiek bewijs, of zelfs misleidend.

Ons team heeft een aantal organisaties en bedrijven een transparante en praktische wijze te helpen vinden om het naar buiten te brengen: Als het voor u belangrijk is, en goed voor ons allemaal, dan vinden we een weg zodat iedereen het te weten krijgt.